new hair....

hi sume... assalamualaikum...
arini aku mau citer psal rambut aku. haih.!! semalam kan, aku mau gunting rambut. pastu aku tanak lahh mmbazir duet, aku pnggil akq aku sbb soh tlg guntingkan rambut aku yg pnjang sgt nie. so kiteowg  pon potong lahh. da potong2 uh. tau ta ap jadi kat rambut aku. rambut aku da ta okei senget doe. hissshhh. ta suke. da lahh pendek. pastu aku tunjok kat mama. mama ckp burok, tapi akq aku ckp oke. hehhehe. okei lahh sgt terencat adlahh. pastu mama ajak aku g gunting rambut kat kedai. so, aku pegi lahh. pastu da masok kedai uhh mama kate

mama : ni kalo gunting baper eyh.??
budak kedai : umor dy baper.?? dah form kew.?? darjah lagi ny.??
mama : dy darjah 6. (wosshhh mama maen ckp jew darjah 6. pdhal aku form3. jaoh beza kowt)
budak kedai : uhh. RM11. 
mama : wow. RM11. hmm boleh lahh.

so, gunting lahh. tetibe jew dy gunting pendek sgt. aku ta suke kowt. aku miss kat rambut dulu. then, kiteowg un balek. aku tunjuk lahh kat akq aku. pastu dahh kemas2 na balek kampong. toe aje lahh. okei buibui




new hair

0 comments:

Post a Comment