budak gedik

hai hello...
sape budak gedik tuh eyh??? sape agaknye yew.?? na tawu ark.?? alaaa. perlu kew na bagi tawu ni.?? cop jap eyh. sape eyh.?? hahahaa. naty lah aku bagi tawu. na tawu jugak kew.?? adoyyy. wajib bagi tawu yew. okei okei aku gtawu jeh lahh.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

mau tawu sangat kan. ni name dy ***** ****** ****** cube lahh teke. hahahah. kalo bijak lahh. kalo ta tayah buad pening jew na memikirkan. huhuhu. na tawu sbb ap aku panggil dy gedik. coz dy tu mmg gedik. bese la sume pompan gedik kan. ta bole na kuar dari gedik tuh. aku ngaku yg aku ni pon gedik jugak. hahaha. budak yg aku maksodkan tuh dy tuh kan comel, cun, mantap, gebu, tapi perangai dy jeh yg ta betol. hipokrit lah katekan. tikam kawan sendiri. suke pike yg dy toe lah yg paling hot kat sekola aku. padehal ta pon. kalo na hot pon kene lahh pandai jugak ny ta hot sebab jual barang dy. heheheh. mane laki ta suke kan. hurmm. suda suda lah tuh mengutok orang. aku malas lah na tunjukkan pic dy. coz dy ni terlampau comel. nty kalo dy bace blog aku kang dy terase n takod pic dy tersebar. sakai punye budak. hohoho

0 comments:

Post a Comment